Amazon Apple’ı Tahtından İndirdi!

Dünyaca ünlü Forbes dergisi ve marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in açıkladıkları listeyi inceleyen TradingPedia uzmanlarının, “ilk 500’deki tüm ülkeler,” “ilk 500’deki her ülke için ilk 3 marka,” “ilk 100’deki ülkeler” ve “ilk 100 marka listesinde yer alan her ülke için ilk 100 sıralamasında yer alan toplam marka sayısı” göz önünde bulundurarak açıkladıkları listeye göre, 2023 yılında dünyanın en değerli markası, 1990’larda çevrimiçi bir kitapçı olarak başlayıp, internetin en büyük perakendicisi haline gelen Amazon bulunuyor.

APPLE’I ZİRVEDEN İNDİRDİ

Dünya’dan alınan bilgilere göre, 2022’den bu yana 51 milyar dolarlık şaşırtıcı bir değer kaybı yaşamasına rağmen Amazon, 299.28 milyar dolarlık değeri ile, geçen yılın lideri Apple’ı zirveden indirmesi oldu.Bir yıl içinde yüzde 16 değer kaybeden Apple, 297.51 milyar dolarlık cari servetiyle ikinci oldu.

GOOGLE 3. SIRADA

Apple’ın arkasında üçüncü sırada ise değerini 2022’den bu yana yaklaşık 18 milyar dolar artırarak 281.38 milyar dolara çıkaran ABD’li bir teknoloji devi Google var.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir