Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Gedizli kick boksçulardan İzmir Türkiye şampiyonası öncesi büyük başarı

Kütahya’nın Gediz ilçesi, kick boks sporunda elde ettiği başarılarla adından söz ettirmeye devam ediyor.

Geleceğin casusluk sistemi; Sentient

ABD istihbarat programlarının geliştirdiği gizli yapay beyinle tanışın.

Tam 432 robot, 7.500 tonluk binayı farklı bir bölgeye taşıyor

100 yıllık Huayanli kompleksi, 432 robot tarafından yeraltında kültürel ve ticari bölgelerin inşaatı tamamlandıktan sonra eski yerine geri taşınacak.

Güneş gerçek ‘yüzünü’ gösterdi

Güneş’in yüzeyinde devasa, ağız şeklinde bir boşluk belirdi. Üstelik bu “ağız”, tam beş Jüpiter genişliğinde ve Dünya’nın yönüne doğru sıcak Güneş nefesi üflüyor! Ancak panik yapmaya gerek yok. Bilim insanlarının bu tür oluşumlara verdiği isim: koronal delik. Bu, Güneş’in manyetik alanının uzaya doğru açıldığı, dolayısıyla sıcak plazmanın daha kolay kaçmasına izin verdiği bir bölge.

Apple 2025 yılında hangi ürünleri çıkartmayı planlıyor?

Apple bu yıl bitmeden yeni ürünlerini piyasaya sürecek. Peki Apple, hangi ürünleri tanıtmayı planlıyor?

Japonlar standart optik fiber kablo kullanarak veri hızında rekor kırdı

Japon araştırmacılar, standart kalınlıktaki optik fiber kablo kullanarak saniyede 1,02 petabit veri iletim hızıyla yeni bir dünya rekoru kırdı.